Společnost Yale, světový lídr v zabezpečení domácností, rozšiřuje od začátku dubna své portfolio chytrých produktů o dvě interiérové a dvě venkovní Wi-Fi kamery v elegantním, nenápadném provedení. V Česku jsou v prodeji od 1. dubna.
Motocykly Husqvarna byly bestsellerem v 50. letech minulého století. Dnes již kultovní stroje milovali fanoušci motocyklového sportu, obdivovaly je filmové hvězdy. Tyto silné stroje se staly trendem své doby a inspirací v současnosti. Mezinárodní designové studio KISKA vytvořilo novou řadu silničních motocyklů pro značku Husqvarna, kdy skloubilo jednoduchý a moderní design se špičkovým technickým provedením.
Na český trh přichází značka profesionálních komunikátorů Vokkero. Průmyslové vysílačky Vokkero Guardian jsou určené zejména pro obousměrnou komunikaci pracovních a bezpečnostních týmů. Svojí odolnou konstrukcí jsou ideální jsou pro použití v náročných podmínkách průmyslu, výrobních závodů, stavebnictví, zdravotnictví a dalších hlučných či sanitárně náročných provozech.
Energetický management je prostředkem pro dosažení uhlíkové neutrality. Optimalizace provozu spotřebičů a nabíjení a vybíjení energetických úložných kapacit v domě ve vztahu k aktuálnímu výkonu fotovoltaického systému, přesunem odběru elektřiny ze sítě do doby nízkého tarifu atd. maximalizuje spotřebu energie vyrobené vlastní elektrárnou a minimalizuje náklady na odběr elektřiny ze sítě.
V dnešní době trávíme většinu dne v uzavřených místnostech. Proto se instalují systémy vytápění, ventilace a klimatizace (HVAC), které mají zajistit příjemné vnitřní podmínky. Ať už se jedná o vzduchotechnické systémy v administrativních či veřejných budovách, domácnostech, v průmyslových či nemocničních provozech, správně provedené měření je klíčové pro zaregulování, servis i ověření funkčnosti vzduchotechniky.
„Poznejte budoucnost“. To je hlavní slogan, se kterým společnost GROHE, součást skupiny LIXIL, spustila revoluční digitální platformu GROHE X. Její součástí je velké množství informativního a inspirativního multimediálního obsahu šitého na míru obchodním partnerům a zákazníkům společnosti GROHE. Příkladem jsou instalační videa, články ze zákulisí společnosti nebo 360° zážitkové místnosti, ve kterých se návštěvníci mohou seznámit detailně s připravenými produktovými novinkami.
Řada lidí si vybaví nepříjemnou situaci, kdy se vrátili domů či přijeli na chalupu a místo kýženého tepla se dočkali drkotání zubů. Krátkodobý výpadek elektřiny vypnul kotel, který se již sám nezapnul. Zatímco v domácím prostředí znamená podobný výpadek výrazný teplotní diskomfort, v prostředí firmy či dílny se může jednat o velkou komplikaci provozu.
Výměna nízkonapěťových pojistek je pro montéry distribuční energetické společnosti EG.D téměř každodenní činností. Přesto při ní může dojít k fatálním následkům, zejména nevhodnou manipulací nebo špatným použitím ochranných pomůcek. Správný postup si mohou nově vyzkoušet zájemci ve virtuálním prostředí.
Společnost LIXIL EMENA uvádí na trh GROHE X, první digitální platformu pro svou prémiovou světovou značku GROHE. Návštěvníci platformy dostanou možnost získat individuální zážitek ze značky GROHE díky informačnímu a inspirativnímu multimediálnímu obsahu šitému na míru potřebám profesionálních obchodních partnerů a spotřebitelů.
Novinky roku 2021 od značky testo ulehčují provedení analýzy spalin a servisu klimatizací a tepelných čerpadel. Součástí je rychlé a pohodlné zpracování protokolu i možnost připojení fotky z místa analýzy. Okamžité elektronické odeslání protokolu, který si před uhrazením služby může zákazník na svém komunikačním zařízení prohlédnout a potvrdit jeho přijetí, se stalo standardem.