Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov

Nový digitální domov pro Zumtobel Group a jeho značky nyní tvoří doména z.lighting

Společnost Zumtobel Group byla oděna do moderního hávu v podobě nových webových stránek. Adresa z.lighting představuje nejen moderní uživatelské prostředí, ale i snadnější přístup k jednotlivým značkám Zumtobel Group (Zumtobel, Thorn, Tridonic, acdc), které jsou nyní sjednoceny pod společnou doménou.

Webová stránka tak slouží jako firemní infrastruktura a zároveň pojící element mezi samotnými značkami. Uživatel ocení mnoho inspirativního obsahu včetně více fotografií a intuitivní navigaci.

„S novými webovými stránkami skupiny Zumtobel Group jsme učinili významný krok k optimalizaci digitální nabídky pro naše zákazníky. Digitální interakce naším portfoliem je nyní mnohem jednodušší. Zákazník je navigován od skupiny Zumtobel Group přes jednotlivé značky, které si stále zachovávají individuální vzhled. Nový digitální zážitek reflektuje naše poslání – rozsáhlá odbornost odrážející desítky let zkušeností a řešení osvětlení orientovaná na budoucnost,“ uvedl Aflred Felder, generální ředitel společnosti Zumtobel Group.

z.lighting – světlo jako zážitek i inspirace

Nová URL adresa z.ligting se skládá z prvku „Z“ představující Zumtobel, odvozené od Dr. Waltera Zumtobela, který před 70 lety společnost založil. Slovo „lighting“ představuje světlo, tedy hlavní obor činnosti skupiny Zumtobel Group.

Vzhled webových stránek provází myšlenka světla – zobrazovat světlo, používat světlo jako zdroj inspirace a utvářet ze světla zážitek – to vše digitálně. Světlo jako centrální element je vyobrazeno v široké škále fotografií. Všechny jsou z produktového portfolia značek a odrážejí nadčasovou kvalitu.

„Cílem projektu bylo přivést skupinu Zumtobel a její značky Thorn a Zumtobel na jednu dobře propracovanou a vizuálně působivou digitální platformu. Nový „digitální domov“ poskytuje informace vjemově atraktivním způsobem, přičemž eliminuje nepotřebná sdělení a vizuální šum. Působivé fotografie produktových aplikací dovolují návštěvníkům lépe porozumět, jak lze každý produkt aplikovat a zároveň podtrhují celkový vzhled i dojem,“ uvedli autoři projektu Anton & Irene z newyorského UX a designového studia.

Vše pod jednou střechou

Zachováním individuality značek byl vytvořen ucelený příběh mezi produkty Thorn a Zumtobel nabízející snadné zákaznické rozhraní. Vizuální identifikátory značek jsou označeny barevně. Sekce „Novinky“ a funkce vyhledávání jsou navrženy v globálním designu.

„Nyní, když je vše pod jednou střechou, mohou návštěvníci procházet různé produkty napříč značkami ve sjednoceném rámci, což návštěvníkům umožňuje lépe porozumět celému portfoliu produktů," dodali Anton & Irene.

ZG Lighting Czech Republic s.r.o.
logo ZG Lighting Czech Republic s.r.o.

Společnost Zumtobel je součástí Zumtobel Group a je předním mezinárodním výrobcem a dodavatelem komplexních řešení profesionálních interiérových i venkovních systémů osvětlení budov. Společnost Zumtobel vyvíjí již více než 50 let inovační a individuální ...

 
 
Reklama