Příprava realizace staveb může být efektivnější

Datum: 19.7.2018  |  Organizace: Schindler Systems, s.r.o.  |  Firemní článek

Každá stavba potřebuje pro úspěšnou realizaci adekvátní počet pracovníků a technického vybavení. Důležitou podmínkou pro dodržení harmonogramu a efektivnost nákladů stavby není jen mít lidské a technické zdroje k dispozici, ale mít je k dispozici včas tak, aby realizace stavby navazovala a nevznikaly zbytečné prostoje. Naplánování jednotlivých kroků realizace stavby nyní výrazně usnadňuje nový modul stavby aplikace eIntranet.net.

„Modul stavby umožňuje jednoduchým a přehledným způsobem přiřazovat na stavbu potřebné pracovníky, nástroje i stroje či vozidla,“ říká Jiří Schindler, hlavní programátor aplikace. V aplikaci si zaevidujete zaměstnance a jejich profese, stavební nástroje (vrtačky, kladiva, brusky apod.), a stavební stroje (bagr, vozík, válec atp.) či vozidla, které má firma k dispozici. „Výhodou je, že registraci dostupných zdrojů v aplikaci provádíte jen jednou a následně je můžete využívat pro jakékoliv další plánování staveb,“ upřesňuje Jiří Schindler.

Následně založíte konkrétní stavbu a nadefinujete pro ni potřebné zdroje. Poté již přiřazujete potřebné a aplikace Vám automaticky nabízí, kteří pracovníci, nástroje či stroje jsou v daném termínu k dispozici. O přiřazení pracovníka na stavbu může být pak zaměstnanec informován prostřednictvím sms či e-mailu.

„V přehledných tabulkách se Vám pak zobrazuje využití zdrojů v konkrétních termínech – můžete tak snadno zjistit, kdo je kdy a kam přiřazen či dokdy bude daný stroj obsazen,“ doplňuje Jiří Schindler. Díky aplikaci máte dokonalý přehled nejen o návaznosti a využití zdrojů v jednotlivých etapách stavby, ale také o celkové vytíženosti zdrojů – je možné si zobrazit měsíční, ale i roční přehledy.

V rámci modulu je možné nastavit různá přístupová práva pro zaměstnance – od možnosti pouhého čtení, kam je daný pracovník přiřazen, až po možnost zakládat nové stavby a přiřazovat zaměstnance. U založené stavby je pak možné ukládat relevantní dokumentaci či evidovat jakékoliv změny, oznámení a další poznámky.

S modulem stavby můžete také zefektivnit dopravu pracovníků na místo stavby – podle místa realizace stavby a místa bydliště pracovníků je možné naplánovat nejvýhodnější svoz a rozvoz pracovníků na místo/z místa stavby, resp. obsazení jednotlivých vozidel zaměstnanci.

Více informací o všech funkcích tohoto modulu a dalších možnostech aplikace eIntranet najdete na www.eintranet.net.

 

Datum: 19.7.2018
Organizace: Schindler Systems, s.r.o.



Sdílet:  ikona Facebook  ikona Twitter  ikona Google+  ikona Linkuj.cz  ikona Vybrali.sme.skTisk Poslat e-mailem Hledat v článcích 


 
 

Aktuální články na ESTAV.czNa Vysočině přibylo do června 671 bytů, meziročně o 60 % víceZájem o státní půjčky na bydlení po prvotním náporu ochablZa sto let bylo v ČR vybudováno 250 000 km elektrického vedení. Jak celá síť vznikala?Své klima máte pod kontrolou s jednotkou DAIKIN STYLISH