Virtuální ústředna jako služba: moderní firemní telefonie bez investic
Provozování vlastní telefonní ústředny je ekonomicky neefektivní a provozně neflexibilní. Řešením je virtuální PBX neboli cloudová telefonní ústředna od externího poskytovatele.

Co je to virtual PBX a jaké výhody firmám přináší?
Virtuální ústředna vám poskytne pokročilé funkce telefonního systému. Telefonní hovory pak probíhají přes internet (VoIP) a uživatelé se mohou připojit pomocí stolních telefonů, softwarových aplikací nebo mobilních telefonů.
Jaké výhody má toto řešení?
- Díky službě virtuální ústředny nemusíte investovat do vlastního hardwaru ani do jeho správy a údržby, díky čemuž ušetříte.
- Služba firmám poskytuje škálovatelnost a vysokou flexibilitu. Ústřednu snadno a rychle rozšíříte o nové linky či pobočky.
- Systém můžete spravovat a nastavovat i vzdáleně přes webové rozhraní.
- Díky virtual PBX máte přístup k pokročilým funkcím, jako je automatické směrování hovorů (IVR), přesměrování, záznam hovorů, hlasová schránka, konferenční hovory apod.
- Externí poskytovatel se stará o vysoké zabezpečení a zálohování hovorů.
Jak nasadit firemní IP telefonie v praxi?
Cloudová telefonní ústředna je vhodná pro firmy všech velikostí. Těm malým zajišťuje nízké provozní náklady a flexibilitu. Velké firmy a call centra zase ocení pokročilé funkce, zabezpečení, technickou podporu či detailní reporting. Služba je ideálním řešením pro všechny firmy s více pobočkami či zaměstnanci pracujícími na dálku.
Předním poskytovatelem v ČR je společnost Quantcom, stabilní operátor s vlastní technickou infrastrukturou a nejvyšším zabezpečením. Nechte si navrhnout řešení telekomunikačních služeb na míru.

Potřebuje vaše firma především rychlost, stabilitu a spolehlivost? Přesně tak jsme vybudovali naši páteřní optickou síť pro profesionální konektivitu. To je Quantcom - přední poskytovatel internetových, datových a hlasových služeb.