Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov

Jak nenaletět falešnému technikovi při kontrole elektroměru?

Všichni technici, kteří vám zaklepou na dveře konkrétně naším jménem, se na vyžádání musí prokázat kartičkou, podle které si jejich totožnost můžete ověřit na naší zákaznické lince.

Jak nenaletět falešnému technikovi při kontrole elektroměru?


Vedle takzvaných odečítačů, tedy pracovníků, kteří přicházejí zjistit stav elektroměru, vás může, odhadem jednou za 12 let, navštívit pracovník, který jde vyměnit elektroměr za účelem ověření. Ten svou návštěvu hlásí přibližně dva měsíce dopředu.

Dále pak mohou přijít montéři například kvůli změně sazby, ta bývá také domluvena předem, nebo za účelem kontroly správnosti měření, případně provedených prací. Jménem energetické společnosti vás může navštívit ještě obchodní zástupce, který však vždy přichází na předem smluvenou schůzku. Také tito obchodníci u sebe mají identifikační průkaz, podle kterého si je můžete prověřit na naší zákaznické lince 800 77 33 22.

Další informace naléznete na webových stránkach E.ON Česká republika, s.r.o..
E.ON Česká republika, s.r.o.
logo E.ON Česká republika, s.r.o.

Skupina E.ON je tradičním partnerem české energetiky. Na českém trhu působíme od roku 1998. Dodáváme elektřinu 1,2 milionu zákazníků a zemním plynem zásobujeme více než 220.000 zákazníků, a to převážně v jižních Čechách a na jižní Moravě.

 
 
Reklama