Retrofit s Belimo: Náhrada, sanace a modernizace

Datum: 16.5.2018 4:01  |  Organizace: BELIMO CZ spol. s r.o.  |  Firemní zpráva

Program Retrofit od Belimo pro vyhledání odpovídající náhrady je možné najít na stránkách firmy Belimo v německém jazyce na www.belimo.ch

BELIMO CZ spol. s r.o.
Severní 277
252 25 Jinočany, Praha-západ

tel.:271 740 523, 271 740 520
e-mail:
web:www.belimo.cz

Otočné pohony pro směšovací armatury: Kompaktní a spolehlivé

Svou kompaktní formou jsou pohony HT vhodné pro motorizování směšovacích armatur v tepelně izolovaných topných soustavách. Silný krouticí moment se i po delší době prostoje stará o bezproblémové opětovné spuštění a bezporuchový provoz.

Směšovací pohony HT lze namontovat pouze s jedním centrálním upevňovacím šroubem. Dočasné nebo trvalé mechanické vyřazení umožní bezpečný ruční provoz.

Otočné pohony pro uzavírací klapky: Koncipované pro nejtěžší podmínky

Desetiletí osvědčené pohony řady SR, GR a AF lze použít pro spolehlivé motorizování uzavíracích klapek různých výrobců. Pro motorizování ventilů jiných výrobců firma Belimo nabízí vhodné montážní sady. Jasně strukturovaná a vždy stejně konstruovaná schémata připojení snižují projektovou náročnost a usnadňují zapojení.

Zdvihové pohony pro regulační ventily: Každému ventilu ten nejlepší pohon

Celosvětově vedoucí technologie pohonů může být dnes použita pro ventily s krátkým i velkým zdvihem (DN 15 až DN 150) všech běžných značek. Zdvihové pohony se dodávají ve výkonnostních třídách 500 až 2000 N. Stávající zařízení lze i dodatečně cenově příznivě zahrnout do systému bus. U zdvihových pohonů NV se připojení k ventilu a rozpoznání zdvihu provádí automaticky. Tím lze uspořit příslušný čas.


Více technických informací na stránkách www.belimo.cz

 

Sdílet:  ikona Facebook  ikona Twitter  ikona Google+  ikona Linkuj.cz  ikona Vybrali.sme.skTisk 



Související z oboru

V Evropě se bude jezdit na elektřinu. Bude jí dostatek? A co infrastruktura?

17.5.2018 | Mgr. Jiří Zilvar, redakce
Emisní normy pro evropské automobilky jsou nastaveny tak, že bez výroby elektromobilů nebudou od roku 2020 schopny dostat průměrné emise flotily svých modelů pod 95 g CO2/km. Všechny evropské automobilky tak s výrobou a prodejem elektromobilů počítají.
diskuse: 9 příspěvků, poslední 24.05.2018 14:34

Projektování slaboproudu IV. – pozice projektanta

14.5.2018 | Ing. Tomáš Mikula
Jaká je dnešní pozice projektanta slaboproudých systémů? Zkusme si to shrnout.

Proč ještě elektromobily neslouží jako podpůrná služba?

12.5.2018 | Jason Deign, Greentech Media, překlad: Mgr. Jiří Zilvar, redakce
Ve Velké Británii vyšla v únoru velká studie na téma využití elektromobilů jako podpůrné služby (vehicle to grid, V2G). Navzdory tomu může ještě dlouho trvat, než se z této technologie stane mainstream.

Elektrické autobusy začínají dělat vrásky ropnému průmyslu

26.4.2018 | Jeremy Hodges, Bloomberg, překlad: Mgr. Jiří Zilvar, redakce
Každý den v letošním roce bude potřeba o 279 000 barelů ropy méně. Důvod? Čína rozšiřuje svou flotilu elektrických autobusů v rozsahu celé londýnské MHD každých pět týdnů.
diskuse: 1 příspěvek, 11.05.2018 23:40
RTC LED Troffer Eaton

Co je LED Troffer lighting?

16.4. 13:56   Troffer je obdélníkové svítidlo, které zapadá do modulární stropní mřížky. více >>>

Témata 2018

Slunce v domě on-line

Stav nabití BAT:--- %
Roční soběstačnost:--- %

Partneři - Elektrotechnika


logo DOMAT CONTROL SYSTEM
logo EXACQ

logo AERS
 
 

Aktuální články na ESTAV.czPraktické zkušenosti se systémem řízeného větrání a vytápění ATREA v rodinném doměKonec složitému otevírání garážových vratInteligentní dům vás přesvědčí z pohledu úspor i komfortuNáchod chce koupit za 46 milionů pozemky po bývalé textilní továrně v srdci města