Pracovníci v terénu jsou neustále online
Vybavili jsme naše zaměstnance mobilní aplikací, abychom umožnili rychlejší tok informací v reálném čase.
Řešení je implementováno v rozsahu modulu Workforce management pro potřeby dispečinku, pracovníci v terénu jsou vybaveni mobilní aplikací myFABER . Do ní dostávají zadány zakázky s popisem jednotlivých výkonů s příslušnou dokumentací či pokyny. Tamtéž zaznamenávají technici stav a popis řešení, přiložit mohou fotografie nebo skenovat pracovní listy. Informační podporu terénních pracovníků doplňuje mimo jiné přímý telefonický kontakt na pověřenou styčnou osobu pro jednotlivé objekty. Veškeré činnosti v terénu, včetně například cest nebo nakládání materiálu, jsou zaznamenávány do výkazů. Ty jsou následně vyhodnocovány pomocí OLAP (datové) kostky.
myFABER znamená pro ATALIAN CZ významnou optimalizaci každodenních procesů a úsporu času. Dříve totiž museli terénní pracovníci údržby vše zadávat do primárního podnikového systému zpětně přes webové rozhraní. Dnes vše vkládají okamžitě přes mobilní zařízení přímo v místě úkolu.
Mobilní aplikace myFABER je nainstalována na smartphonech Alcatel Onetouch Hero a Samsung Galaxy S4 Mini, serverová část je hostována v rámci kvadosáckých služeb myDATACENTER™.
Správa budov ve správných rukou Společnost ATALIAN působí na českém trhu v oblastech komplexního Facility managementu. O Vaši budovu pečujeme s know how, které jsme za 25 let naší existence získali. TSB, úklidy, odpady a kanalizace, revize, recepce, ...