Generační obměna AMI ve společnosti Technopol Servis, a.s.
Společnost Technopol Servis, která provozuje konferenční centrum a zabývá se pronájmem kancelářských prostor, přistupuje ke generační obměně systému AMI.
V současné době probíhá analytická fáze projektu, jejímž hlavním cílem je určit, které moduly systému AMI budou dále využity pro podporu business procesů společnosti. Systém AMI verze 7 nabízí zcela nový modul HelpDesku a Údržby pro řešení běžných servisních činností, ale také např. modul Rezervace, který slouží nejen pro automatizovanou rezervaci zasedacích místností, ale v případě Technopol Servis má ambice pokrýt kompletně procesy rezervace konferenčních prostor, včetně řešení cateringu a dalších souvisejících služeb.
Cílem projektu je rovněž plná integrace AMI s ekonomickým systémem a systémy vstupních karet budovy a parkování. Centralizace těchto agend do systému AMI umožní zefektivnění především v oblasti administrativy a při správě a evidenci jednotlivých smluvních vztahů s nájemci kancelářských prostor. Zákazníci Technopol Servis se pak mohou těšit na mobilní aplikaci pro hlášení servisních požadavků.
Za společnost HSI jsme rádi, že můžeme společnosti Technopol Servis nabídnout moderní systém AMI verze 7, který nejen pomůže zefektivnit interní procesy, ale přinese i lepší služby pro jejich zákazníky.