Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Nové inteligentní řídící centrum iMCC pro řadu rozvaděčů xEnergy

Systém je opatřen řadou diagnostických prvků ke kontrole stavu a k detekci rizik; snáze se instaluje a zprovozňuje. Je vhodný hlavně pro stavební infrastruktury a průmyslové výrobní procesy do 5 000 A.

Nové inteligentní řídící centrum iMCC pro řadu rozvaděčů xEnergy
Nové inteligentní řídící centrum iMCC pro řadu rozvaděčů xEnergy

Komunikační rozhraní nového řídicího systému iMCC xEnergy nahrazuje kabeláž a lépe detekuje rizika

Eaton Elektrotechnika s.r.o. uvádí nové inteligentní motorové řídící centrum iMCC určené pro řadu rozvaděčů xEnergy. Řídící centrum disponuje komunikačním systémem, jenž nahrazuje kabeláž uvnitř šuplíkových jednotek i kabeláž k řídicímu prvku vyšší úrovně (PLC), a snižuje tak náklady s ní spojené. Rozšíření diagnostických prvků umožňuje provozovatelům průmyslových závodů průběžně kontrolovat stav průmyslových zařízení, předem detekovat hrozící riziko a implementovat nezbytná ochranná opatření.

Komunikační systém Eaton SmartWire-DT

Pro komunikaci uvnitř rozvaděčového systému je použit komunikační a propojovací systém Eaton SmartWire-DT. Ten nahrazuje řídicí kabeláž uvnitř šuplíkové jednotky (k provozním prvkům, rozváděcí technice, jističům a dalším I/O modulům) a také v úseku kabelového připojení z šuplíkové jednotky k PLC. Přenos dat z rozvaděčové skříně do PLC vyšší úrovně zajišťují standardní systémy fieldbus, jako jsou Profibus-DP, CANopen, MODBUS-TCP nebo Ethernet/IP.

Větší množství provozních informací k detekci rizik

Inovativní rozvaděčová technika, jako motorové spouštěče PKE s elektronickou ochranou proti přetížení, poskytuje podrobné provozní i diagnostické informace, které nelze přenášet po tradiční řídicí kabeláži. Proto centrum iMCC využívá pro kontakt se spouštěčem PKE digitální komunikace, jež umožňuje jak přepínání a detekci pozice přepínače či detekci stavových informací, tak i kontrolu analogových hodnot, například tepelného zatížení motoru nebo aktuálních motorových proudů. Rozšíření těchto diagnostických prvků umožňuje provozovatelům závodů detekovat rizika selhání předem a provést opatření k bezproblémovému průběhu provozu s minimem odstávek.

Více informací o novém řídícím systému iMCC xEnergy
 
 
Reklama