OSRAM Night Breaker: 10 let bezpečnějších nočních jízd

Datum: 7.10.2017 02:00  |  Organizace: OSRAM Ceska republika s.r.o  |  Firemní zpráva

Společnost Osram slaví s žárovkami Night Breaker od roku 2007, kdy byly poprvé uvedeny na trh, nepřetržitě úspěchy již deset let.

Halogenové žároveky Night Breaker Laser poskytují oproti standardním žárovkám o 130 procent více světla
Halogenové žároveky Night Breaker Laser poskytují oproti standardním žárovkám o 130 procent více světla

Poslední model, Night Breaker Laser, nejprodávanější produkt ze sortimentu výkonných halogenových žárovek, poskytuje oproti standardním halogenovým žárovkám až o 130 procent více světla. „Vynikající úspěch série Night Breaker nás znovu utvrzuje ve snaze zdokonalovat tradiční halogenové žárovky i xenonové výbojky v našem sortimentu,“ říká Terje Noevig, ředitel pro automobilový spotřební trh ve společnosti Osram.

Světlem proti tmě – s autožárovkami Night Breaker

Série výrobků Night Breaker je od svého uvedení v roce 2007 předmětem konstantního vývoje a expanze. Produktová řada halogenových žárovek Night Breaker Laser, která poskytuje oproti standardním žárovkám o 130 procent více světla, a řada Night Breaker Unlimited, která svítí oproti standardním žárovkám až o 110 procent silněji, jsou k dispozici pro všechny typy halogenových světlometů. Společnost Osram má řešení i pro řidiče, kteří kladou větší důraz na silnější světla, a to v podobě série výbojek Xenarc Night Breaker Unlimited, jež vydává až o 70 procent více světla než běžné výbojky a je určena vozidlům s xenonovými světlomety. V závislosti na typu dokážou světlomety s výbojkami Xenarc Night Breaker Unlimited vytvořit paprsek dlouhý až 260 metrů – tedy 2,5násobek délky fotbalového hřiště.

Výhody větší svítivosti jsou jasné

V závislosti na typu světlometu dokáže Night Breaker Laser vytvořit paprsek až o 40 metrů delší než standardní žárovka a umožňuje tak rychleji zaznamenat překážky a získat více času na bezpečnost vlastního výběru. Jasnější a bělejší světlo také lépe osvětluje vozovku a zejména krajnici a vy se můžete snáze věnovat dopravnímu značení a zvládat mnohé nástrahy, například v podobě zvířat. Díky nadprůměrnému jasu je noční jízda pro uživatele méně únavná.

 

Sdílet:  ikona Facebook  ikona Twitter  ikona Google+  ikona Linkuj.cz  ikona Vybrali.sme.skTisk 


Související z oboru

Vídeň do roku 2020 postaví 1000 nových dobíjecích míst pro elektromobily

22.10.2017
Rostoucí Vídeň podporuje ekologicky přívětivé způsoby dopravy, a proto rozšiřuje veřejnou síť dobíjecích stanic pro elektromobily. Do roku 2020 vznikne 1000 nových dobíjecích stanic. Projekt částečně zafinancovaly občanské investice.
diskuse: 1 příspěvek, 22.10.2017 09:28

Sigfox představil 6 kroků k rychlejšímu rozšíření internetu věcí. Aplikací je však mnohem více

18.10.2017 | Mgr. Jiří Zilvar, redakce
Nová zařízení pro internet věcí budou mít vyšší dosah, budou malá, velmi levná a použitelná všude na světě. Informace k výrobě, vývoji a připojení Sigfox kompatibilních zařízení jsou nyní dostupné na jednom místě.

LG Chem postaví v Polsku největší továrnu na autobaterie v Evropě

13.10. 15:22   Jihokorejská společnost LG Chem otevře příští rok v Polsku největší továrnu na výrobu lithium-iontových baterií pro elektrická auta v Evropě. více >>>

Osvětlování vstupuje do digitální éry

11.10.2017 | LEDVANCE
Digitalizace dnes probíhá na všech frontách, z novin na portály, z papíru do tabletu, ze spojitého signálu do jedniček a nul. A osvětlování není žádnou výjimkou. Samozřejmě tu zůstávají hlavní parametry jako výkon, barva světla a světelný tok. Také požadavky na osvětlení z hlediska účelu osvětlení, z hlediska hygienických a technických norem a z hlediska úspor jsou dnes známé a jasně definované. LED technologie, to už je dnes každodenní realita, ale jak ušetřit ještě o fous víc?

Robotický institut bojuje o své místo

24.9.2017 | Josef Tuček, Siemens, s.r.o.
Bez peněz na institucionální financování, tedy na zajištění svého základního chodu, nemůže ve světě ani u nás žádná vědecká instituce dlouhodobě fungovat, říká Vladimír Mařík, ředitel Českého institutu informatiky, robotiky a kybernetiky (CIIRC) ČVUT.

Projekty 2017

Partneři - Elektrotechnika

logo DOMAT CONTROL SYSTEM
logo EXACQ
logo JABLOTRON

logo SCHNEIDER ELECTRIC
logo SIEMENS
 
 

Aktuální články na ESTAV.czAirbnb chce začít stavět vlastní domy na pronájemNové loftové bydlení umí ukázat kvality staré řemeslné práceVIDEO: Autonomní stavební mechanizace. Reálné využití dříve než automobilyBrno zahájilo průzkumné práce v retenční nádrži v Králově Poli